Prenechajte celý proces založenia vášho rodičovského združenia (právna forma občianske združenie) na nás, postaráme sa vám o všetky potrebné úkony spojené so založením a vznikom. Celý proces je zabezpečovaný advokátskou kanceláriou. Vy len podpíšte pripravené dokumenty a my sa postaráme o všetko ostatné. Služby poskytujeme po celom území Slovenskej republiky bez nutnosti osobnej návštevy u nás. Aliancia neziskových organizácií Slovenska už viac ako pätnásť rokov pomáha ľuďom so zakladaním a správou neziskových organizácií. Pridajte sa aj vy k naším spokojným klientom.
Úvodné poradenstvo a konzultácia vašich požiadaviek
Vyhotovenie zakladateľskej dokumentácie vrátane stanov a zápisnice
Zápis združenia do registra mimovládnych neziskových organizácií
Zaregistrovanie stanov občianskeho združenia
Registrácia občianskeho združenia k IČO
Odovzdanie zaregistrovanej dokumentácie
K cene treba pripočítať
správny poplatok 50€
K cene treba pripočítať
správny poplatok 50€
Spojiť sa s nami môžete telefonicky, emailom alebo cez kontaktný formulár
Zašleme vám informačný email, aké údaje od vás budeme potrebovať (názov, sídlo, členov a pod.)
Po zaslaní potrebných údajov a informácií pripravíme dokumenty na založenie o.z. a pošleme vám platobné informácie
Po prijatí platby vám pošleme vyhotovené zakladateľské dokumenty na email
Dokumenty si vytlačíte, podpíšete podľa našich inštrukcií a pošlete nám ich poštou alebo nám ich odovzdáte osobne u nás v kancelárií
Zabezpečíme zápis združenia do registra mimovládnych neziskových organizácií, zaregistrovanie stanov, pridelenie IČO a po registrácii vám odovzdáme kompletnú dokumentáciu k združeniu aby ste mohli riadne fungovať
Spojiť sa s nami môžete telefonicky, emailom alebo cez kontaktný formulár
Zašleme vám informačný email, aké údaje od vás budeme potrebovať (názov, sídlo, členov a pod.)
Po zaslaní potrebných údajov pripravíme dokumenty na založenie o.z. a vystavíme vám faktúru
Po prijatí platby vám pošleme vyhotovené zakladateľské dokumenty na email.
Dokumenty si vytlačíte, podpíšete a pošlete nám ich poštou alebo nám ich odovzdáte osobne u nás v kancelárií
Zabezpečíme zápis združenia do registra mimovládnych neziskových organizácií, zaregistrovanie stanov, pridelenie IČO a po registrácii vám odovzdáme kompletnú dokumentáciu k združeniu aby ste mohli riadne fungovať
Vďaka nášmu partnerstvu s ČSOB si môžu všetci naši klienti založiť bankový účet pre svoje občianske združenie alebo inú mimovládnu neziskovú organizáciu na počkanie v ktorejkoľvek pobočke banky na Slovensku. Zriadený bankový účet bude na celých 12 mesiacov úplne zadarmo.
Zviditeľnite svoje občianske združenie alebo inú mimovládnu neziskovú organizáciu v online priestore vďaka šikovnej a prehľadnej webstránke. Jednoduchá administrácia webu a skvelý tím, ktorý sa postará, aby bola vaša webstránka tip-top po vizuálnej aj technickej stránke.
Propagujte vašu organizáciu na Google zdarma. Získajte reklamný kredit vo výške 10 000$ každý mesiac. Vďaka spolupráci s firmou AboveX Digital, ktorá je jediným Google Ad Grants partnerom na Slovensku, získate sprocesovanie grantovej prihlášky v hodnote 500€ zadarmo.
Komplexné služby v oblasti vedenia účtovníctva občianskych združení ako aj ostatných mimovládnych neziskových organizácií, spracovania mzdovej a personálnej agendy, daňového poradenstva, od konzultácií až po zastupovanie pred správcom dane a audity.
Vďaka nášmu partnerstvu s ČSOB si môžu všetci naši klienti založiť bankový účet pre svoje občianske združenie alebo inú mimovládnu neziskovú organizáciu na počkanie v ktorejkoľvek pobočke banky na Slovensku. Zriadený bankový účet bude na celých 12 mesiacov úplne zadarmo.
Propagujte vašu organizáciu na Google zdarma. Získajte reklamný kredit vo výške 10 000$ každý mesiac. Vďaka spolupráci s firmou AboveX Digital, ktorá je jediným Google Ad Grants partnerom na Slovensku, získate sprocesovanie grantovej prihlášky v hodnote 500€ zadarmo.
Zviditeľnite svoju neziskovú organizáciu v online priestore vďaka šikovnej a prehľadnej webstránke. Jednoduchá administrácia webu a skvelý tím, ktorý sa postará, aby bola vaša webstránka tip-top po vizuálnej aj technickej stránke.
Komplexné služby v oblasti vedenia účtovníctva občianskych združení ako aj ostatných mimovládnych neziskových organizácií, spracovania mzdovej a personálnej agendy, daňového poradenstva, od konzultácií až po zastupovanie pred správcom dane a audity.
Na založenie rodičovského združenia a prípravu zakladateľských dokumentov budeme od vás potrebovať názov rodičovského združenia, adresu sídla a údaje aspoň troch zakladateľov. Všetko vám prehľadne zhrnieme v emaily ktorý vám pošleme, stačí keď nás kontaktujete.
Názov rodičovského združenia môže byť v Slovenskom jazyku ako aj v cudzom jazyku. Názov môže ale nemusí obsahovať označenie právnej formy (koncovku o.z., OZ, občianske združenie). Názov rodičovského združenia nesmie byť hanlivý, urážlivý alebo zameniteľný s názvom orgánu verejnej moci alebo s názvom inej právnickej osoby, ktorá už vyvíja činnosť na území Slovenskej republiky. Zhodu si viete odkontrolovať na tomto ODKAZE. Po otvorení stránky treba vypísať do druhého pola požadovaný názov a kliknúť na "Vyhľadať". Ak nenájde zhodu, názov je voľný.
Sídlo rodičovského združenia slúži najmä ako korešpondečná adresa. Sídlo môžete mať v škole, v byte, dome, prípadne akejkoľvek inej nehnuteľnosti. K sídlu netreba preukazovať vlastnícky vzťah alebo nájomný vzťah. Väčšina klientov uvádza ako sídlo občianskeho združenia adresu bydliska jedného z členov. Na adrese sídla nie ste povinný vykonávať činnosť.
Na založenie rodičovského združenia sú potrebné minimálne tri fyzické osoby z ktorých aspoň jedna musí byť staršia ako 18 rokov. Minimálny vek zakladateľa zákon nešpecifikuje, no z praxe odporúčame, aby mal aspoň 12 rokov. Zakladateľom občianskeho združenia môže byť aj cudzinec (osoba s pobytom mimo územia SR) resp. viacero cudzincov, no aspoň jeden zo zakladateľov musí byť občan Slovenskej republiky a musí mať trvalý pobyt alebo prechodný pobyt na území Slovenskej republiky.
Na založenia a vznik rodičovského združenia sú potrebné minimálne tri fyzické osoby. Po založení resp. vzniku združenia nie je zákonom stanovený minimálny počet členov. To znamená že po vzniku môže byť v rodičovskom združení pokojne len jedna osoba/člen.
Zjednodušene povedané, ak rodičovské združenie nevykonáva žiadnu činnosť a nemá žiadne príjmy, tak nemá žiadnu povinnosť (odvodovú, daňovú, účtovnú a pod.). Nemá v takom prípade dokonca ani povinnosť podať daňové priznanie. To, aké bude mať rodičovské združenie následne povinnosti záleží od povahy činností, ktoré bude vykonávať a aké príjmy bude mať. S poukazom na vyššie uvedené, je preto dôležité posudzovať povinnosti rodičovského združenia osobitne prípad od prípadu. Najčastejšie býva povinnosťou rodičovského združenia podať daňové priznanie.
Áno, je povinné viesť jednoduché účtovníctvo. Ak rodičovské združenie podniká (má vydané osvedčenie o živnostenskom oprávnení) alebo jeho príjmy presiahli 200 000€ za rok, je povinné viesť podvojné účtovníctvo.
Časovo je to u nás veľmi rýchle, zakladateľské dokumenty posielame klientom zvyčajne do 24h od prijatí platby. Ministerstvu však registrácia rodičovského združenia (občianskeho združenia) momentálne trvá cca 30 až 60 dní. Zákonnú lehotu 15 dní na registráciu občianskeho združenia ministerstvo nedodržiava resp. nestíha z dôvodu veľkého množstva agendy.
Po vybavení registrácie občianskeho združenia na Ministerstve vnútra SR vám pošleme príp. odovzdáme osobne u nás v kancelárií ministerstvom opečiatkované stanovy občianskeho združenia, potvrdenie o pridelení IČO a taktiež ako jediný oproti konkurenčným portálom vám odovzdáme vypracovanú zápisnicu zo zasadnutia ustanovujúceho orgánu. Zápisnicu budete potrebovať pre riadne fungovanie občianskeho združenia, napríklad aj pre založenie bankového účtu.
Pokiaľ máte záujem zbierať 2% z dane, tak kúpou existujúceho občianskeho združenie môžete zbierať o rok skôr ako pri založení nového občianskeho združenia. Ak potrebujete čo najskôr fungovať a vykonávať činnosť prostredníctvom občianskeho združenia, tak kúpou ready-made občianskeho združenia môžete už v deň podpisu dokumentov, čiže okamžite. Majiteľom (predsedom, členom) sa stávate v okamihu podpisu listín. Pri založení nového občianskeho združenia treba rátať cca 30 - 60 dní kým ministerstvo zaregistruje občianske združenie. Zákonnú lehotu na registráciu občianskeho združenia 15 dní ministerstvo nedodržiava resp. nestíha z dôvodu veľkého množstva agendy. Viac informácií o službe kúpy občianskeho združenia sa dozviete na tomto odkaze.
Na to, aby občianske združenie mohlo prijímať 2% z dane, musí sa zaregistrovať u notára do zoznamu prijímateľov 2% z dane. Registrácia prebieha každý rok iba medzi 1. septembrom a 15. decembrom. Hlavnou podmienkou, aby sa mohlo občianske združenie zaregistrovať na prijímanie 2% z dane už tento rok je aby bolo založené v minulom roku alebo skôr (2023, 2022, 2021, atď...). To znamená, že pokiaľ by sme vám teraz založili občianske združenie, zaregistrovať za prijímateľa 2% z dane sa budete môcť až v roku 2025 a prvé financie z 2% vám prídu na účet v roku 2026 (za zdaňovacie obdobie 2025). Pokiaľ by ste chceli zbierať 2% z dane už za tento rok 2024, máme k dispozícii na predaj naše občianske združenia. Tieto združenia môžu prijímať 2% z dane o rok skôr v porovnaní so združením, ktoré by sme vám zakladali teraz. Naše občianske združenia nevykonávali žiadnu činnosť, sú bez akýchkoľvek záväzkov a boli založené len za účelom ďalšieho predaja. Zmluvne garantujeme bezdlžnosť našich občianskych združení. Takéto občianske združenie môžeme previesť na vás, samozrejmosťou je aj zmena názvu, sídla, činností a stanov na vami požadované. Viac informácií o tejto službe sa dozviete na tomto odkaze.
Áno, pri štandardnom založení rodičovského združenia je cena 119€ + 50€ správny poplatok konečná. Cena je za nami štandardne vyhotovené stanovy určené rodičovským združeniam. Viac ako 90% klientov využíva štandardné založenie rodičovského združenia v tejto cene. V prípade záujmu o zložitejšiu úpravu stanov tzv. "na mieru" (špecifická úprava orgánov, právomocí na základe požiadaviek klienta a podobne) pristupujeme k príprave dokumentov osobitne a na základe toho dochádza k individuálnemu naceneniu služby.
V cene štandardného založenia 119€ + 50€ správny poplatok vám poskytujeme naše overené a vypracované stanovy určené pre rodičovské združenia. Pokiaľ by ste chceli použiť vlastné stanovy, museli by sme vami poskytnuté stanovy analyzovať a prípadne upraviť tak, aby boli vhodné na zaregistrovanie Ministerstvom vnútra SR, nakoľko pri registrácií aj malá chyba môže zavážiť a stanovy ministerstvo nezaregistruje a celý proces sa skomplikuje. Pokiaľ by ste trvali na tom, aby sme použili vaše stanovy, museli by sme taktiež osobitne vypracovať aj jednotlivé zápisnice z ustanovujúcich orgánov, ktoré štandardne klientom pripravujeme, aby sa nimi mohli preukazovať pri dôležitých úkonoch (napr. otvorenie účtu v banke a pod.). Vyššie uvedené úkony by z našej strany boli realizované nad rámec štandardného založenia a preto nie sú zahrnuté v cene za štandardné založenie 119€ + 50€ správny poplatok. Samozrejme ak si prajete, aby sme použili vaše stanovy a tie aj upravili, pošlite nám ich a my vám pripravíme nezáväznú cenovú ponuku za naše služby.
Obdržali ste od nás vyhotovené dokumenty a chcete dodatočne realizovať zmeny v stanovách? Pokiaľ ide o jednoduché zmeny, ktoré si nevyžadujú takpovediac žiadnu časovú náročnosť, nie je problém, zmenu zapracujeme (napr. doplnenie ďalších cieľov a činností). Ak by však išlo o akokoľvek náročnejšie zmeny (štruktúra orgánov, úprava právomoci, atď.), klientov vždy informujeme, že ide o službu nad rámec vopred dohodnutého postupu a bude nutné zvoliť dodatočné nacenenie služby. Samozrejme všetko vyššie uvedené sa realizuje striktne po dôkladnej analýze a dohode s klientom.
Na založenie rodičovského združenia a prípravu zakladateľských dokumentov budeme od vás potrebovať názov rodičovského združenia, adresu sídla a údaje aspoň troch zakladateľov. Všetko vám prehľadne zhrnieme v emaily ktorý vám pošleme, stačí keď nás kontaktujete.
Názov rodičovského združenia môže byť v Slovenskom jazyku ako aj v cudzom jazyku. Názov môže ale nemusí obsahovať označenie právnej formy (koncovku o.z., OZ, občianske združenie). Názov rodičovského združenia nesmie byť hanlivý, urážlivý alebo zameniteľný s názvom orgánu verejnej moci alebo s názvom inej právnickej osoby, ktorá už vyvíja činnosť na území Slovenskej republiky. Zhodu si viete odkontrolovať na tomto ODKAZE. Po otvorení stránky treba vypísať do druhého pola požadovaný názov a kliknúť na "Vyhľadať". Ak nenájde zhodu, názov je voľný.
Sídlo rodičovského združenia slúži najmä ako korešpondečná adresa. Sídlo môžete mať v škole, v byte, dome, prípadne akejkoľvek inej nehnuteľnosti. K sídlu netreba preukazovať vlastnícky vzťah alebo nájomný vzťah. Väčšina klientov uvádza ako sídlo občianskeho združenia adresu bydliska jedného z členov. Na adrese sídla nie ste povinný vykonávať činnosť.
Na založenie rodičovského združenia sú potrebné minimálne tri fyzické osoby z ktorých aspoň jedna musí byť staršia ako 18 rokov. Minimálny vek zakladateľa zákon nešpecifikuje, no z praxe odporúčame, aby mal aspoň 12 rokov. Zakladateľom občianskeho združenia môže byť aj cudzinec (osoba s pobytom mimo územia SR) resp. viacero cudzincov, no aspoň jeden zo zakladateľov musí byť občan Slovenskej republiky a musí mať trvalý pobyt alebo prechodný pobyt na území Slovenskej republiky.
Na založenia a vznik rodičovského združenia sú potrebné minimálne tri fyzické osoby. Po založení resp. vzniku združenia nie je zákonom stanovený minimálny počet členov. To znamená že po vzniku môže byť v rodičovskom združení pokojne len jedna osoba/člen.
Zjednodušene povedané, ak rodičovské združenie nevykonáva žiadnu činnosť a nemá žiadne príjmy, tak nemá žiadnu povinnosť (odvodovú, daňovú, účtovnú a pod.). Nemá v takom prípade dokonca ani povinnosť podať daňové priznanie. To, aké bude mať rodičovské združenie následne povinnosti záleží od povahy činností, ktoré bude vykonávať a aké príjmy bude mať. S poukazom na vyššie uvedené, je preto dôležité posudzovať povinnosti rodičovského združenia osobitne prípad od prípadu. Najčastejšie býva povinnosťou rodičovského združenia podať daňové priznanie.
Áno, je povinné viesť jednoduché účtovníctvo. Ak rodičovské združenie podniká (má vydané osvedčenie o živnostenskom oprávnení) alebo jeho príjmy presiahli 200 000€ za rok, je povinné viesť podvojné účtovníctvo.
Časovo je to u nás veľmi rýchle, zakladateľské dokumenty posielame klientom zvyčajne do 24h od prijatí platby. Ministerstvu však registrácia rodičovského združenia (občianskeho združenia) momentálne trvá cca 30 až 60 dní. Zákonnú lehotu 15 dní na registráciu občianskeho združenia ministerstvo nedodržiava resp. nestíha z dôvodu veľkého množstva agendy.
Po vybavení registrácie občianskeho združenia na Ministerstve vnútra SR vám pošleme príp. odovzdáme osobne u nás v kancelárií ministerstvom opečiatkované stanovy občianskeho združenia, potvrdenie o pridelení IČO a taktiež ako jediný oproti konkurenčným portálom vám odovzdáme vypracovanú zápisnicu zo zasadnutia ustanovujúceho orgánu. Zápisnicu budete potrebovať pre riadne fungovanie občianskeho združenia, napríklad aj pre založenie bankového účtu.
Pokiaľ máte záujem zbierať 2% z dane, tak kúpou existujúceho občianskeho združenie môžete zbierať o rok skôr ako pri založení nového občianskeho združenia. Ak potrebujete čo najskôr fungovať a vykonávať činnosť prostredníctvom občianskeho združenia, tak kúpou ready-made občianskeho združenia môžete už v deň podpisu dokumentov, čiže okamžite. Majiteľom (predsedom, členom) sa stávate v okamihu podpisu listín. Pri založení nového občianskeho združenia treba rátať cca 30 - 60 dní kým ministerstvo zaregistruje občianske združenie. Zákonnú lehotu na registráciu občianskeho združenia 15 dní ministerstvo nedodržiava resp. nestíha z dôvodu veľkého množstva agendy. Viac informácií o službe kúpy občianskeho združenia sa dozviete na tomto odkaze.
Nie, rodičovské združenie nie je povinné mať zriadený bankový účet, je to dobrovoľné. Pokiaľ však plánujete na rodičovské združenie zbierať 2% z dane, bankový účet potrebovať budete.
Na to, aby občianske združenie mohlo prijímať 2% z dane, musí sa zaregistrovať u notára do zoznamu prijímateľov 2% z dane. Registrácia prebieha každý rok iba medzi 1. septembrom a 15. decembrom. Hlavnou podmienkou, aby sa mohlo občianske združenie zaregistrovať na prijímanie 2% z dane už tento rok je aby bolo založené v minulom roku alebo skôr (2023, 2022, 2021, atď...). To znamená, že pokiaľ by sme vám teraz založili občianske združenie, zaregistrovať za prijímateľa 2% z dane sa budete môcť až v roku 2025 a prvé financie z 2% vám prídu na účet v roku 2026 (za zdaňovacie obdobie 2025). Pokiaľ by ste chceli zbierať 2% z dane už za tento rok 2024, máme k dispozícii na predaj naše občianske združenia. Tieto združenia môžu prijímať 2% z dane o rok skôr v porovnaní so združením, ktoré by sme vám zakladali teraz. Naše občianske združenia nevykonávali žiadnu činnosť, sú bez akýchkoľvek záväzkov a boli založené len za účelom ďalšieho predaja. Zmluvne garantujeme bezdlžnosť našich občianskych združení. Takéto občianske združenie môžeme previesť na vás, samozrejmosťou je aj zmena názvu, sídla, činností a stanov na vami požadované. Viac informácií o tejto službe sa dozviete na tomto odkaze.
Obidve právne formy patria medzi mimovládne neziskové organizácie. Nejasnosť vyvoláva najmä to, že medzi mimovládne neziskové organizácie patrí rovnomenná právna forma „nezisková organizácia poskytujúca všeobecne prospešné služby“. Mnoho klientov nás oslovuje s požiadavkou o založenie neziskovej organizácie. Klientov však vždy kontaktujeme aby sme spoločne odkonzultovali, či majú záujem o založenie občianskeho združenia alebo neziskovej organizácie poskytujúcej všeobecne prospešné služby. Po objasnení, že aj občianske združenie patrí medzi formy mimovládnej neziskovej organizácie a vysvetlení rozdielov medzi nimi, sa mnoho klientov rozhodne nakoniec pre založenie občianskeho združenia. Občianske združenie je oproti neziskovej organizácií právna forma s jednoduchšou štruktúrou a fungovaním. V neziskovej organizácií budete potrebovať na zloženie orgánov minimálne 5 osôb (3 osoby správna rada, riaditeľ a revízor). V občianskom združení stačí aj jedna osoba – predseda. Nezisková organizácia ma oproti občianskemu združeniu jednu povinnosť navyše, a to každoročné zverejňovanie výročnej správy do registra účtovných závierok. Čo sa týka daní, účtovníctva, dotácií, zbierania 2% z dane, získavania darov a podobne, sú na tom úplne rovnako. Detailnejšie sme sa porovnaniu venovali v tomto článku.
Áno, pri štandardnom založení rodičovského združenia je cena 119€ + 50€ správny poplatok konečná. Cena je za nami štandardne vyhotovené stanovy určené rodičovským združeniam. Viac ako 90% klientov využíva štandardné založenie rodičovského združenia v tejto cene. V prípade záujmu o zložitejšiu úpravu stanov tzv. "na mieru" (špecifická úprava orgánov, právomocí na základe požiadaviek klienta a podobne) pristupujeme k príprave dokumentov osobitne a na základe toho dochádza k individuálnemu naceneniu služby.
V cene štandardného založenia 119€ + 50€ správny poplatok vám poskytujeme naše overené a vypracované stanovy určené pre rodičovské združenia. Pokiaľ by ste chceli použiť vlastné stanovy, museli by sme vami poskytnuté stanovy analyzovať a prípadne upraviť tak, aby boli vhodné na zaregistrovanie Ministerstvom vnútra SR, nakoľko pri registrácií aj malá chyba môže zavážiť a stanovy ministerstvo nezaregistruje a celý proces sa skomplikuje. Pokiaľ by ste trvali na tom, aby sme použili vaše stanovy, museli by sme taktiež osobitne vypracovať aj jednotlivé zápisnice z ustanovujúcich orgánov, ktoré štandardne klientom pripravujeme, aby sa nimi mohli preukazovať pri dôležitých úkonoch (napr. otvorenie účtu v banke a pod.). Vyššie uvedené úkony by z našej strany boli realizované nad rámec štandardného založenia a preto nie sú zahrnuté v cene za štandardné založenie 119€ + 50€ správny poplatok. Samozrejme ak si prajete, aby sme použili vaše stanovy a tie aj upravili, pošlite nám ich a my vám pripravíme nezáväznú cenovú ponuku za naše služby.
Obdržali ste od nás vyhotovené dokumenty a chcete dodatočne realizovať zmeny v stanovách? Pokiaľ ide o jednoduché zmeny, ktoré si nevyžadujú takpovediac žiadnu časovú náročnosť, nie je problém, zmenu zapracujeme (napr. doplnenie ďalších cieľov a činností). Ak by však išlo o akokoľvek náročnejšie zmeny (štruktúra orgánov, úprava právomoci, atď.), klientov vždy informujeme, že ide o službu nad rámec vopred dohodnutého postupu a bude nutné zvoliť dodatočné nacenenie služby. Samozrejme všetko vyššie uvedené sa realizuje striktne po dôkladnej analýze a dohode s klientom.
Ste samostatným právnym subjektom, máte plnú kontrolu nad vlastnými aktivitami, financiami a rozhodnutiami bez nutnosti prispôsobovať sa pravidlám inej organizácie
Samostatné rodičovské združenie nevyžaduje platenie členských poplatkov inej organizácii, čo vám umožňuje využiť všetky finančné prostriedky na podporu vašej školy a žiakov
Združenie je oprávnené prijímať 2% z dane, dary, dotácie, granty, členské príspevky, príjmy z verejných zbierok, príjmy a výnosy z činnosti alebo majetku a pod.
Združenie môžete kedykoľvek zrušiť. Nemusíte čakať na konkrétny termín ani predkladať k zrušeniu dokumenty nad rámec toho čo vyžaduje Ministerstvo vnútra SR
Ste samostatným právnym subjektom, máte plnú kontrolu nad vlastnými aktivitami, financiami a rozhodnutiami bez nutnosti prispôsobovať sa pravidlám inej organizácie
Ak si založíte samostatné rodičovské združenie, nemusíte platiť členské príspevky inej organizácii, čo vám umožňuje využiť všetky finančné prostriedky na podporu vašej školy a žiakov
Združenie je oprávnené prijímať 2% z dane, dary, dotácie, granty, členské príspevky, príjmy z verejných zbierok, príjmy a výnosy z činnosti alebo majetku a pod
Združenie môžete kedykoľvek zrušiť. Nemusíte čakať na konkrétny termín ani predkladať k zrušeniu dokumenty nad rámec toho čo vyžaduje Ministerstvo vnútra SR
Ťeší nás vaša spokojnosť. Dáva nám chuť pracovať aj naďalej s maximálnym úsilim. Sme tu pre vás už viac ako 15 rokov a za ten čas sme stihli pomôcť množstvu neziskových organizácií. Najväčšia odmena je pre nás vždy spokojnosť zákaznika.
"Ďakujem veľmi pekne za promptné a bezproblémové založenie našej neziskovej organizácie. Pre založenie cez Alianciu neziskových organizácií sme sa rozhodli na základe odporúčania od známeho a bolo to správne rozhodnutie."
Inline Hockey Slovakia
"Potrebovali sme občianske združenie na zbieranie 2% z dane pre našu chorú dcérku. Vybrali sme si služby ANO a neľutujeme. Kúpa prebehla hladko a taktiež nám poskytli množstvo užitočných informácií pre naše začiatky."
Neziskové združenie Zdravie