Zabezpečujeme zápis akejkoľvek zmeny v neziskovej organizácii. Či máte záujem o zmenu názvu, sídla, funkcionárov alebo štatútu, neváhajte sa na nás obrátiť. Celý proces je zabezpečovaný advokátskou kanceláriou. Vy len podpíšte nami pripravené dokumenty a my sa postaráme o všetko ostatné. Služby poskytujeme po celom území Slovenskej republiky bez nutnosti osobnej návštevy u nás. Aliancia neziskových organizácií Slovenska už viac ako pätnásť rokov pomáha ľuďom so zakladaním a správou neziskových organizácií. Naše služby doposiaľ využilo už viac ako 3000 ľudí. Pridajte sa aj vy k naším spokojným klientom.
Úvodné poradenstvo a konzultácia vašich požiadaviek
Vyhotovenie všetkých dokumentov potrebných na zápis zmien v neziskovej organizácii
Uhradenie poplatku za zápis zmien v registri neziskových organizácii
Zabezpečenie zápisu zmien v neziskovej organizácii na príslušnom okresnom úrade
Odovzdanie dokumentácie po zápise zmien
Cenu stanovujeme
vždy individuálne
Konzultácia vašich požiadaviek
Vypracovanie dokumentov k zmene
Uhradenie príslušného poplatku
Zápis zmien na okresnom úrade
Odovzdanie všetkej dokumentácie
Cenu stanovujeme
vždy individuálne
Spojiť sa s nami môžete telefonicky, emailom alebo cez kontaktný formulár.
Prekonzultujeme spolu celý proces a zodpovieme vaše otázky spojené so zmenami v n.o. Zašleme vám informačný email, aké informácie od vás budeme potrebovať (sken štatútu a pod.).
Po zaslaní skenu štatútu a potrebných informácií vám vypracujeme cenovú ponuku a po jej odsúhlasení vám pošleme platobné informácie.
Po prijatí platby vám pošleme všetky vyhotovené dokumenty potrebné k zmenám v neziskovke na email.
Dokumenty si vytlačíte, podpíšete podľa našich inštrukcií a pošlete nám ich poštou alebo nám ich odovzdáte osobne u nás v kancelárií.
Zabezpečíme zápis zmien v registri neziskových organizácii a po vybavení vám odovzdáme dokumentáciu ktorú obdržíme z príslušného okresného úradu.
Spojiť sa s nami môžete telefonicky, emailom alebo cez kontaktný formulár
Zašleme vám informačný email, aké info od vás budeme potrebovať (sken štatútu a pod.)
Po zaslaní skenu štatútu a potrebných informácií vám vypracujeme cenovú ponuku a po jej odsúhlasení vám pošleme platobné informácie
Po prijatí platby vám pošleme všetky vyhotovené dokumenty potrebné k zmenám v organizácií na email
Dokumenty si vytlačíte, podpíšete a pošlete nám ich poštou alebo nám ich odovzdáte osobne u nás v kancelárií
Zabezpečíme zápis zmien v registri občianskych združení a po vybavení vám odovzdáme dokumentáciu ktorú obdržíme z Ministerstva vnútra SR
Vďaka nášmu partnerstvu s ČSOB si môžu všetci naši klienti založiť bankový účet pre svoje občianske združenie alebo inú mimovládnu neziskovú organizáciu na počkanie v ktorejkoľvek pobočke banky na Slovensku. Zriadený bankový účet bude na celých 12 mesiacov úplne zadarmo.
Zviditeľnite svoje občianske združenie alebo inú mimovládnu neziskovú organizáciu v online priestore vďaka šikovnej a prehľadnej webstránke. Jednoduchá administrácia webu a skvelý tím, ktorý sa postará, aby bola vaša webstránka tip-top po vizuálnej aj technickej stránke.
Propagujte vašu organizáciu na Google zdarma. Získajte reklamný kredit vo výške 10 000$ každý mesiac. Vďaka spolupráci s firmou AboveX Digital, ktorá je jediným Google Ad Grants partnerom na Slovensku, získate sprocesovanie grantovej prihlášky v hodnote 500€ zadarmo.
Komplexné služby v oblasti vedenia účtovníctva občianskych združení ako aj ostatných mimovládnych neziskových organizácií, spracovania mzdovej a personálnej agendy, daňového poradenstva, od konzultácií až po zastupovanie pred správcom dane a audity.
Vďaka nášmu partnerstvu s ČSOB si môžu všetci naši klienti založiť bankový účet pre svoje občianske združenie alebo inú mimovládnu neziskovú organizáciu na počkanie v ktorejkoľvek pobočke banky na Slovensku. Zriadený bankový účet bude na celých 12 mesiacov úplne zadarmo.
Propagujte vašu organizáciu na Google zdarma. Získajte reklamný kredit vo výške 10 000$ každý mesiac. Vďaka spolupráci s firmou AboveX Digital, ktorá je jediným Google Ad Grants partnerom na Slovensku, získate sprocesovanie grantovej prihlášky v hodnote 500€ zadarmo.
Zviditeľnite svoju neziskovú organizáciu v online priestore vďaka šikovnej a prehľadnej webstránke. Jednoduchá administrácia webu a skvelý tím, ktorý sa postará, aby bola vaša webstránka tip-top po vizuálnej aj technickej stránke.
Komplexné služby v oblasti vedenia účtovníctva občianskych združení ako aj ostatných mimovládnych neziskových organizácií, spracovania mzdovej a personálnej agendy, daňového poradenstva, od konzultácií až po zastupovanie pred správcom dane a audity.
V prvom rade budeme od vás potrebovať aby ste nám zaslali sken štatútu vašej neziskovej organizácie aby sme mohli analyzovať aký orgán o čom rozhoduje, za akých podmienok atď.). Následne budeme potrebovať info o aké konkrétne zmeny máte záujem. Následne vám dáme cenovú ponuku, ktorú keď nám odsúhlasíte, začneme s celým procesom.
V prípade ak neviete nájsť originál aktuálneho znenia štatútu a ani jeho elektronickú formu (pdf, word), nevadí. V tomto prípade vieme zabezpečiť znenie štatútu z Okresného úradu. Samozrejme akákoľvek komplikácie je pre náš tím výzvou, neváhajte nás kontaktovať, radi Vám pomôžeme.
Časovo je to u nás veľmi rýchle, dokumenty posielame klientom zvyčajne do 48h od prijatí platby. Okresnému úradu trvá zápis zmien cca 25-30 kalendárnych dní.
Uvedený štatút nám pošlite a napíšte nám ktoré body máte záujem upraviť. Prípadne nám napíšte vašu predstavu a my ju zapracujeme do nového štatútu.
V prvom rade budeme od vás potrebovať aby ste nám zaslali sken štatútu vašej neziskovej organizácie aby sme mohli analyzovať aký orgán o čom rozhoduje, za akých podmienok atď.). Následne budeme potrebovať info o aké konkrétne zmeny máte záujem. Následne vám dáme cenovú ponuku, ktorú keď nám odsúhlasíte, začneme s celým procesom.
V prípade ak neviete nájsť originál aktuálneho znenia štatútu a ani jeho elektronickú formu (pdf, word), nevadí. V tomto prípade vieme zabezpečiť znenie štatútu z Okresného úradu. Samozrejme akákoľvek komplikácie je pre náš tím výzvou, neváhajte nás kontaktovať, radi Vám pomôžeme.
Časovo je to u nás veľmi rýchle, dokumenty posielame klientom zvyčajne do 48h od prijatí platby. Okresnému úradu trvá zápis zmien cca 25-30 kalendárnych dní.
Uvedený štatút nám pošlite a napíšte nám ktoré body máte záujem upraviť. Prípadne nám napíšte vašu predstavu a my ju zapracujeme do nového štatútu.
Radi by sme sa podelili o vynikajúcu skúsenosť s Aliancou neziskových organizácii Slovenska, ktorá nám pomáhala so zriadením občianskeho združenia. Ich služby využívame dodnes a vždy sme boli maximálne spokojní. Komunikácia rýchla a efektívna. Určíte odporúčame ich služby každému, kto hľadá spoľahlivého partnera v tejto oblasti.
Keď som sa rozhodol, že chcem si zadovážiť občianske združenie pre moju dcéru tak som hľadal možnosti. Som veľmi rád, že som si vybral alianciu neziskových organizácií slovenska. Od začiatku bola komunikácia na vysokej úrovni. Na všetky moje otázky mi promtne vedeli odpovedať a celý priebeh bol bez akýchkoľvek problémov, preto môžem ANOSK iba odporučiť. Teším sa na ďalšiu spoluprácu a ďakujem.
Využili sme služby tejto firmy pri kúpe OZ pre našu dcérku, ktorej zháňame peniaze na rôzne terapie. Oceňujem hlavne skvelý prístup, rýchle jednanie a pomoc a servis aj po odkúpení OZ. Využili sme tiež službu registrácie k 2% z dani z príjmov. Odporúčam všetkým, istotne budete spokojní! Spoločne pre Sofiu o.z.
Vďaka ANOSK máme občianske združenie Daruj zdravie SK. Som rada, že som sa rozhodla pre ANOSK. Profesionalita, komunikácia na úrovni, so všetkým poradia,vyriešia, vybavia, opätovne vybavia registráciu na 2%. Osobne som sa s takýmto prístupom ešte nestretla proste za mňa najlepšie rozhodnutie.
Odporúčame využiť služby ANOSK.SK,v roku 2020 sme potrebovali zriadiť OZ pre nášho syna a preto sme oslovili Anosk.sk,môžem len vrelo odporučiť,príkladný prístup ku klientovi,všetko včas a k spokojnosti vyriešené,výborná komunikácia od prvého kontaktovania.Dodnes využívame služby Anosk .sk každoročne na registráciu nášho OZ Mareček