Zrušenie neziskovej organizácie a následný výmaz z registra môže byť náročný a zdĺhavý proces. Predovšetkým je dôležité zvoliť správny postup pri vypracovaní dokumentácie. Pripravíme kompletnú dokumentáciu, postaráme sa o komunikáciu s úradmi, dohliadneme na správnosť celého postupu a zabezpečíme úplný výmaz neziskovej organizácie z registra. Celý proces je zabezpečovaný advokátskou kanceláriou. Vy len podpíšte nami pripravené dokumenty a my sa postaráme o všetko ostatné. Služby poskytujeme po celom území Slovenskej republiky bez nutnosti osobnej návštevy u nás. Aliancia neziskových organizácií Slovenska už viac ako pätnásť rokov pomáha ľuďom so zakladaním a správou neziskových organizácií. V likvidáciách neziskových organizácií sme jednotka na trhu. Pridajte sa aj vy k naším spokojným klientom.
Úvodné poradenstvo a konzultácia vašich požiadaviek
Vyhotovenie všetkých dokumentov potrebných na zrušenie neziskovej organizácie
Uhradenie poplatkov súvisiacich s výmazom organizácie z registra neziskových organizácii
Zverejnenie oznámenia o vstupe organizácie do likvidácie v obchodnom vestníku
Zabezpečenie výmazu neziskovej organizácie z registra neziskových organizácii
Odovzdanie dokumentácie po výmaze neziskovej organizácie
Cenu stanovujeme
vždy individuálne
Konzultácia vašich požiadaviek
Vypracovanie dokumentov k zrušeniu
Uhradenie správnych poplatkov
Zverejnenie likvidácie v obch. vestníku
Výmaz organizácie z registra
Odovzdanie dokumentácie po výmaze
Cenu stanovujeme
vždy individuálne
Spojiť sa s nami môžete telefonicky, emailom alebo cez kontaktný formulár.
Prekonzultujeme spolu celý proces a zodpovieme vaše otázky spojené s výmazom n.o. Zašleme vám informačný email, aké informácie od vás budeme potrebovať (sken štatútu a pod.).
Po zaslaní skenu štatútu a potrebných informácií vám vypracujeme cenovú ponuku a po jej odsúhlasení vám pošleme platobné informácie.
Po prijatí platby vám pošleme všetky vyhotovené dokumenty potrebné k zrušeniu neziskovej organizácie na email.
Dokumenty si vytlačíte, podpíšete podľa našich inštrukcií a pošlete nám ich poštou alebo nám ich odovzdáte osobne u nás v kancelárií.
Zabezpečíme výmaz organizácie z registra neziskových organizácii a po vybavení vám o tom odovzdáme potvrdenie ktoré obdržíme z príslušného okresného úradu.
Spojiť sa s nami môžete telefonicky, emailom alebo cez kontaktný formulár
Zašleme vám informačný email, aké info od vás budeme potrebovať (sken štatútu a pod.)
Po zaslaní skenu štatútu a potrebných údajov vám vypracujeme cenovú ponuku a po jej odsúhlasení vám pošleme platobné informácie
Po prijatí platby vám pošleme všetky vyhotovené dokumenty potrebné k zrušeniu organizácie na email
Dokumenty si vytlačíte, podpíšete a pošlete nám ich poštou alebo nám ich odovzdáte osobne u nás v kancelárií
Zabezpečíme výmaz organizácie z registra a po vybavení vám odovzdáme potvrdenie o výmaze ktoré obdržíme z okresného úradu
Na likvidáciu neziskovej organizácie a prípravu dokumentov budeme od vás potrebovať sken štatútu neziskovej organizácie ktorú chcete zrušiť, zoznam členov združenia, údaje štatutára, info či má alebo mala nezisková organizácia zamestnancov a info či má alebo mala nezisková organizácia bankový účet.Všetko vám prehľadne zhrnieme v emaily ktorý vám pošleme, stačí keď nás kontaktujete.
Likvidácia sa rozdeľuje do dvoch štádii. Prvé štádium je vstup do likvidácie, vymenovanie likvidátora (likvidátorom je spravidla štatutár - riaditeľ) a zmena názvu. Nezisková organizácia bude používať názov s dodatkom v likvidácii. Do prvého štádia spadá aj zverejnenie oznámenia do Obchodného vestníka ktorým sa oznamuje, že nezisková organizácia vstúpila do likvidácie a že veritelia majú možnosť si prihlásiť svoje pohľadávky. Po uplynutí šiestich mesiacov odo dňa zverejnenia tohto oznámenia pristupujeme k druhému štádiu. Druhé štádium je návrh na výmaz neziskovej organizácie. Celý proces likvidácie až po samotný výmaz neziskovej organizácie z registra zabezpečujeme my. Vy len podpíšete dokumenty a my sa postaráme o všetko ostatné.
V prípade ak neviete nájsť originál aktuálneho znenia štatútu a ani jeho elektronickú formu (pdf, word), nevadí. V tomto prípade vieme zabezpečiť znenie štatútu z Okresného úradu. Samozrejme akákoľvek komplikácie je pre náš tím výzvou, neváhajte nás kontaktovať, radi Vám pomôžeme.
Časovo je to u nás veľmi rýchle, dokumenty posielame klientom zvyčajne do 48h od prijatia platby. Celý proces až po finálny výmaz trvá priemerne cca 7 mesiacov; dĺžka procesu je viazaná na zákonné lehoty.
Odpoveď na túto otázku je komplexná a vyžaduje si individuálny prístup a zhodnotenie situácie v neziskovej organizácii. V prípade, ak má nezisková organizácia záväzky, treba pristupovať k problematike citlivo, nakoľko tu vstupuje faktor zodpovednosti štatutárneho orgánu za jeho konanie. Náš tím v Aliancii neziskových organizácii sa skladá aj z insolvenčných odborníkov, preto nás neváhajte kontaktovať.
Po skončení likvidácie nastáva výmaz neziskovej organizácie z registra neziskovej organizácii/registra mimovládnych organizácii; nezisková organizácia prestane existovať a stratí právnu subjektivitu.
Na likvidáciu neziskovej organizácie a prípravu dokumentov budeme od vás potrebovať sken štatútu neziskovej organizácie ktorú chcete zrušiť, zoznam členov združenia, údaje štatutára, info či má alebo mala nezisková organizácia zamestnancov a info či má alebo mala nezisková organizácia bankový účet.Všetko vám prehľadne zhrnieme v emaily ktorý vám pošleme, stačí keď nás kontaktujete.
Likvidácia sa rozdeľuje do dvoch štádii. Prvé štádium je vstup do likvidácie, vymenovanie likvidátora (likvidátorom je spravidla štatutár - riaditeľ) a zmena názvu. Nezisková organizácia bude používať názov s dodatkom v likvidácii. Do prvého štádia spadá aj zverejnenie oznámenia do Obchodného vestníka ktorým sa oznamuje, že nezisková organizácia vstúpila do likvidácie a že veritelia majú možnosť si prihlásiť svoje pohľadávky. Po uplynutí šiestich mesiacov odo dňa zverejnenia tohto oznámenia pristupujeme k druhému štádiu. Druhé štádium je návrh na výmaz neziskovej organizácie. Celý proces likvidácie až po samotný výmaz neziskovej organizácie z registra zabezpečujeme my. Vy len podpíšete dokumenty a my sa postaráme o všetko ostatné.
V prípade ak neviete nájsť originál aktuálneho znenia štatútu a ani jeho elektronickú formu (pdf, word), nevadí. V tomto prípade vieme zabezpečiť znenie štatútu z Okresného úradu. Samozrejme akákoľvek komplikácie je pre náš tím výzvou, neváhajte nás kontaktovať, radi Vám pomôžeme.
Časovo je to u nás veľmi rýchle, dokumenty posielame klientom zvyčajne do 48h od prijatia platby. Celý proces až po finálny výmaz trvá priemerne cca 7 mesiacov; dĺžka procesu je viazaná na zákonné lehoty.
Odpoveď na túto otázku je komplexná a vyžaduje si individuálny prístup a zhodnotenie situácie v neziskovej organizácii. V prípade, ak má nezisková organizácia záväzky, treba pristupovať k problematike citlivo, nakoľko tu vstupuje faktor zodpovednosti štatutárneho orgánu za jeho konanie. Náš tím v Aliancii neziskových organizácii sa skladá aj z insolvenčných odborníkov, preto nás neváhajte kontaktovať.
Po skončení likvidácie nastáva výmaz neziskovej organizácie z registra neziskovej organizácii/registra mimovládnych organizácii; nezisková organizácia prestane existovať a stratí právnu subjektivitu.
Ťeší nás vaša spokojnosť. Dáva nám chuť pracovať aj naďalej s maximálnym úsilim. Sme tu pre vás už viac ako 15 rokov a za ten čas sme stihli pomôcť množstvu neziskových organizácií. Najväčšia odmena je pre nás vždy spokojnosť zákaznika.
"Ďakujem veľmi pekne za promptné a bezproblémové založenie našej neziskovej organizácie. Pre založenie cez Alianciu neziskových organizácií sme sa rozhodli na základe odporúčania od známeho a bolo to správne rozhodnutie."
Inline Hockey Slovakia
"Potrebovali sme občianske združenie na zbieranie 2% z dane pre našu chorú dcérku. Vybrali sme si služby ANO a neľutujeme. Kúpa prebehla hladko a taktiež nám poskytli množstvo užitočných informácií pre naše začiatky."
Neziskové združenie Zdravie