Zrušenie združenia a následný výmaz z registra môže byť náročný a zdĺhavý proces. Predovšetkým je dôležité zvoliť správny postup pri vypracovaní dokumentácie. Pripravíme kompletnú dokumentáciu, postaráme sa o komunikáciu s úradmi, dohliadneme na správnosť celého postupu a zabezpečíme úplný výmaz občianskeho združenia z registra. Celý proces je zabezpečovaný advokátskou kanceláriou. Vy len podpíšte nami pripravené dokumenty a my sa postaráme o všetko ostatné. Služby poskytujeme po celom území Slovenskej republiky bez nutnosti osobnej návštevy u nás. Aliancia neziskových organizácií Slovenska už viac ako pätnásť rokov pomáha ľuďom so zakladaním a správou neziskových organizácií. V likvidáciách združení sme jednotka na trhu. Pridajte sa aj vy k naším spokojným klientom.
Úvodné poradenstvo a konzultácia vašich požiadaviek
Vyhotovenie všetkých dokumentov potrebných na zrušenie združenia
Uhradenie poplatkov súvisiacich s výmazom združenia z registra občianskych združení
Zverejnenie oznámenia o vstupe združenia do likvidácie v obchodnom vestníku
Zabezpečenie výmazu občianskeho združenia z registra občianskych združení
Odovzdanie dokumentácie po výmaze občianskeho združenia
Cenu stanovujeme
vždy individuálne
Konzultácia vašich požiadaviek
Vypracovanie dokumentov k zrušeniu
Uhradenie správnych poplatkov
Zverejnenie likvidácie v obch. vestníku
Výmaz združenia z registra
Odovzdanie dokumentácie po výmaze
Cenu stanovujeme
vždy individuálne
Spojiť sa s nami môžete telefonicky, emailom alebo cez kontaktný formulár.
Prekonzultujeme spolu celý proces a zodpovieme vaše otázky spojené s výmazom o.z. Zašleme vám informačný email, aké informácie od vás budeme potrebovať (sken aktuálnych stanov a pod.).
Po zaslaní skenu stanov a potrebných informácií vám vypracujeme cenovú ponuku a po jej odsúhlasení vám pošleme platobné informácie.
Po prijatí platby vám pošleme všetky vyhotovené dokumenty potrebné k zrušeniu združenia na email.
Dokumenty si vytlačíte, podpíšete podľa našich inštrukcií a pošlete nám ich poštou alebo nám ich odovzdáte osobne u nás v kancelárií.
Zabezpečíme výmaz združenia z registra občianskych združení a po vybavení vám odovzdáme potvrdenie o výmaze ktoré obdržíme z Ministerstva vnútra SR.
Spojiť sa s nami môžete telefonicky, emailom alebo cez kontaktný formulár
Zašleme vám informačný email, aké info od vás budeme potrebovať (sken aktuálnych stanov a pod.)
Po zaslaní skenu stanov a potrebných údajov vám vypracujeme cenovú ponuku a po jej odsúhlasení vám pošleme platobné informácie
Po prijatí platby vám pošleme všetky vyhotovené dokumenty potrebné k zrušeniu združenia na email
Dokumenty si vytlačíte, podpíšete a pošlete nám ich poštou alebo nám ich odovzdáte osobne u nás v kancelárií
Zabezpečíme výmaz združenia z registra a po vybavení vám odovzdáme potvrdenie o výmaze ktoré obdržíme z ministerstva
Na likvidáciu združenia a prípravu dokumentov budeme od vás potrebovať sken stanov združenia ktoré chcete zrušiť, zoznam členov združenia (meno, priezvisko), info kto zastáva v združení akú funkciu a info či má združenie nejaký majetok alebo záväzky. Všetko vám prehľadne zhrnieme v emaily ktorý vám pošleme, stačí keď nás kontaktujete.
Likvidácia sa rozdeľuje do dvoch štádii. Prvé štádium je vstup do likvidácie, vymenovanie likvidátora (likvidátorom je spravidla štatutárny orgán združenia) a zmena názvu. Združenie bude používať názov s dodatkom v likvidácii. Do prvého štádia spadá aj zverejnenie oznámenia do Obchodného vestníka ktorým sa oznamuje, že občianske združenie vstúpilo do likvidácie a že veritelia majú možnosť si prihlásiť svoje pohľadávky. Po uplynutí šiestich mesiacov odo dňa zverejnenia tohto oznámenia pristupujeme k druhému štádiu. Druhé štádium je návrh na výmaz združenia. Celý proces likvidácie až po samotný výmaz združenia z registra občianskych združení zabezpečujeme my. Vy len podpíšete dokumenty a my sa postaráme o všetko ostatné.
V prípade ak neviete nájsť originál aktuálneho znenia stanov a ani jeho elektronickú formu (pdf, word), nevadí. V tomto prípade vieme zabezpečiť znenie stanov z Ministerstva. Samozrejme akákoľvek komplikácie je pre náš tím výzvou, neváhajte nás kontaktovať, radi Vám pomôžeme.
Časovo je to u nás veľmi rýchle, dokumenty posielame klientom zvyčajne do 48h od prijatí platby. Celý proces až po finálny výmaz trvá priemerne cca 7 mesiacov; dĺžka procesu je viazaná na zákonné lehoty.
Odpoveď na túto otázku je komplexná a vyžaduje si individuálny prístup a zhodnotenie situácie v občianskom združení. V prípade, ak má združenie záväzky, treba pristupovať k problematike citlivo, nakoľko tu vstupuje faktor zodpovednosti štatutárneho orgánu za jeho konanie. Náš tím v Aliancii neziskových organizácii sa skladá aj z insolvenčných odborníkov, preto nás neváhajte kontaktovať.
Po skončení likvidácie nastáva výmaz občianskeho združenia z registra občianskych združení/registra mimovládnych organizácii; združenie prestane existovať a stratí právnu subjektivitu.
Na likvidáciu združenia a prípravu dokumentov budeme od vás potrebovať sken stanov združenia ktoré chcete zrušiť, zoznam členov združenia (meno, priezvisko), info kto zastáva v združení akú funkciu a info či má združenie nejaký majetok alebo záväzky. Všetko vám prehľadne zhrnieme v emaily ktorý vám pošleme, stačí keď nás kontaktujete.
Likvidácia sa rozdeľuje do dvoch štádii. Prvé štádium je vstup do likvidácie, vymenovanie likvidátora (likvidátorom je spravidla štatutárny orgán združenia) a zmena názvu. Združenie bude používať názov s dodatkom v likvidácii. Do prvého štádia spadá aj zverejnenie oznámenia do Obchodného vestníka ktorým sa oznamuje, že občianske združenie vstúpilo do likvidácie a že veritelia majú možnosť si prihlásiť svoje pohľadávky. Po uplynutí šiestich mesiacov odo dňa zverejnenia tohto oznámenia pristupujeme k druhému štádiu. Druhé štádium je návrh na výmaz združenia. Celý proces likvidácie až po samotný výmaz združenia z registra občianskych združení zabezpečujeme my. Vy len podpíšete dokumenty a my sa postaráme o všetko ostatné.
V prípade ak neviete nájsť originál aktuálneho znenia stanov a ani jeho elektronickú formu (pdf, word), nevadí. V tomto prípade vieme zabezpečiť znenie stanov z Ministerstva. Samozrejme akákoľvek komplikácie je pre náš tím výzvou, neváhajte nás kontaktovať, radi Vám pomôžeme.
Časovo je to u nás veľmi rýchle, dokumenty posielame klientom zvyčajne do 48h od prijatí platby. Celý proces až po finálny výmaz trvá priemerne cca 7 mesiacov; dĺžka procesu je viazaná na zákonné lehoty.
Odpoveď na túto otázku je komplexná a vyžaduje si individuálny prístup a zhodnotenie situácie v občianskom združení. V prípade, ak má združenie záväzky, treba pristupovať k problematike citlivo, nakoľko tu vstupuje faktor zodpovednosti štatutárneho orgánu za jeho konanie. Náš tím v Aliancii neziskových organizácii sa skladá aj z insolvenčných odborníkov, preto nás neváhajte kontaktovať.
Po skončení likvidácie nastáva výmaz občianskeho združenia z registra občianskych združení/registra mimovládnych organizácii; združenie prestane existovať a stratí právnu subjektivitu.
Ťeší nás vaša spokojnosť. Dáva nám chuť pracovať aj naďalej s maximálnym úsilim. Sme tu pre vás už viac ako 15 rokov a za ten čas sme stihli pomôcť množstvu neziskových organizácií. Najväčšia odmena je pre nás vždy spokojnosť zákaznika.
"Ďakujem veľmi pekne za promptné a bezproblémové založenie našej neziskovej organizácie. Pre založenie cez Alianciu neziskových organizácií sme sa rozhodli na základe odporúčania od známeho a bolo to správne rozhodnutie."
Inline Hockey Slovakia
"Potrebovali sme občianske združenie na zbieranie 2% z dane pre našu chorú dcérku. Vybrali sme si služby ANO a neľutujeme. Kúpa prebehla hladko a taktiež nám poskytli množstvo užitočných informácií pre naše začiatky."
Neziskové združenie Zdravie